Why everything that’s supposed to be bad, make me feel so good?

Kan tänka mig att ni är trötta på att klicka in här när inget händer.. men endå inte, för jag är bezt. Nä men jag skrev faktiskt ett aslångt inlägg igår, publicerade det och tog bort det minuten efter. Det blev för mycket, jag ville skriva av mig och berättade typ om allting folk inte borde veta om mig. För jag vet ju fan inte vem det är som läser det här.
Nu sitter jag nyduschad och väntar på att gå hem till Medina. Vi ska laga cikove och äta ben&jerrys. Tjockisar som vanligt. För övrigt har mina veckor sett helt okej ut. Det har vart till och från, helger då det inte händer något vill jag typ ta självmord och sen när det händer något är jag helt plötsligt high on life. Men nu mår jag bra, nu är det fint. Trots att jag bara sovit i 4 timmar inatt. Men livet rinner iväg, man kan inte sova bort det.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0