lite av det jag gör/gjort de senaste dagarna i bilder

Nu kan ni få se en deeel av min vardag, något är bättre än inget!
-jobbat på brännan, både ute och solarium!!


-bestämt mig för att börja deffa, har gått på det i 4 dagar nu! Äter bara tonfisk, lax, kycklingfilé, kvarg, biff, ägg, kalkon och keso. Utannågra tillsatser alltså! Smakar inte gott alls, men det är bara att trycka i sig skiten och tänka på kroppen man får senare. Tänkte hålla på fram till skolavslutningen. + Träning då! Före- och efterbild kommer om 4 veckor.


-tatuerat mig själv på foten. Eller iaf gjort ett försök. Nål och bläck och stickstick i huden. Jag vet att det är farligt och yadayada men det är sån jag är. Det blev fail ändå, ingen skada skedd.


-klippt mig själv lite, hehe


-fortsatt övningsköra, jag är mästare på att köra. Kan dock inga trafikregler!


-gått till skolan som en lodare med swag..


-snott folks kepsar, satt mig på bosstolen i skolan och bara chillat! Som idag, kolla bilderna.. Så seriös är jag på lektionerna, endå vill min lärare att jag hoppar till ''Svenska 1'' för att jag inte har något behov av ''Svenska 2'' men jag går där bara för att jag älskar att chilla med livet, behöver inte göra ett skit och ändå får jag bästa betygen hehe D:

Som ni ser har jag bara lagt ner tid på mig själv. Det är bara jagjag och jag. Det är det enda jag tänker lägga ner på tid på nu tänkte jag! Efter sommarlovet kan jag tääänka mig att ändra mina vanor och släppa in någon ny i mitt liv, om det känns rätt! Men det har varit för mycket sånt på senare tid, så jag har tröttnat. Kämpa för det ena och det andra och yadayadaaa jag orkar inte mer. Nu, innan sommaren, är det bara jag själv som ska må bra. I sommar är det bara leva leva och leva. Inget jobb, inga bekymmer. Sen får vi se vad som händer, gillar ju förändringar. YEYE LIFE'S GOOD!
Ska bli bättre på att blogga också, puss till er som klickar in er även om det inte händer något!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0