i just wanna live my life

Jo men hej, jag sitter vid datorn en lördag som denna och har inget liv. Jag måste plugga men jag har inte orken till det. Jag har fått sommarjobb också, cässch! Har aldrig jobbat i hela mitt liv, har levt på mina föräldrar, alltid fått det jag velat ha osv osv. Men mina föräldrar är såna, dom tycker att jag inte ska jobba utan att jag ska gå i skolan så betalar dom allting. Eller typ när det gäller högskola också, dom betalar allting till min bror och syster. Dom vägrar låta dom låna pengar. Hahaa ajoa, om dom mår bra av det så..
Igår var jag i Nyköping, fest med klassen i hamnen. Men sen kom det massa mer folk så det blev typ som dom gamla ''goda'' tiderna i Vagnhärad. Haha, jag hade det trevligt iaf. Men inte en enda bild tog jag. Vi får se om det dyker upp några på fb. Så här såg jag ut innan jag åkte iaf, whea.
Och så mina låtaaar som bombas just nu!

Olja Karleusa & MC Yankoo - Luda noc
180 boys - Volim te bosno
Eminem - Worth my time

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0