XD ?

Sitter och dricker sockerfri redbull och inser att det inte är gott någonstaaaans. Förut drack jag det hela tiden, inbillade jag mig själv att de var gott för att jag tänkte som en anorektiker? Nä usch. Ska leka banta idag när jag åt pizza igår, äkta jag..
Kom också på att alla ungdomar tänker så mycket och tar allt seriöst. Vart är spänningen i det hela då? PALWI. Tar dag för dag. Det kan inte mer än skita sig. Ingen skada skedd :)

8 - Ett pinsamt ögonblick
Wow, de är så många så jag inte ens kommer på vad jag ska skriva. Jag har typ gjort allt pinsamt man kan göra. Typ skämt ut mig framför killar som är intresserade med flit bara för att jag inte vill ha dom.. Då menar jag verkligen att jag varit helt störd. Liknande saker har jag gjort många gånger men jag tycker det är mer kul och skäms inte för sånt. Det är ju jag som gör det med flit.. Men andra saker man skäms över är typ äckliga.. som när mensen läckt som det gjorde på ett bröllop när jag var i Sarajevo. Hade klänning och string och ingen annat med mig! Då var det bara fml. Förstörde resten av min kväll för jag skulle ju ut och festa efter bröllopet.

9 - Några personer jag inspirerats av
Ingen typ. Jag inspireras av mig själv hihi. Kanske min bror också, har alltid sett upp till han. Men annars kör jag mitt egna race.

+ Lite bilder jag tog idag, varför inte?
¨
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0