SNÄÄÄÄÄLLA MÄNNISKOR!

''SABINA SABINA SABINA SABINA SABINA SABINA'' MITT HUVUD FUCKING EXPLODERAR! Jag haaaaatar att höra tjat, ''Sabina hjälp mig med det, sabina gör det här, sabina vad är det där''. Alltså snälla, kan ni sluta? Jag har också ett liv. Jag kan inte ens räkna ihop hur många som skrivit/sagt det dom senaste dagarna. JAG HAR INTE TID FÖR ALLA! Jag vill inte låta bitchig, jag skulle vilja hjälpa er, men ska jag sitta och anstränga mig för att göra saker åt er när ni kan ta fucking tag i det själva? Jag kan inte hjälpa alla! Jag vill inte göra saker åt er! Lyft på era arslen, jag orkar inte med tjatet. Kommer slita sönder mitt hår snart. Försök stå upp på era egna ben. Det var allt för mig innan jag spårar ur.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0