people dont miss you when you're gone, they miss you when you move on

Alåha, kollade tillbaka på våra äldsta inlägg idag i skolan, så jag tänkte att det var dags att uppdatera nu också. Insåg också att vi bloggade riktigt mycket förut, och vad hände med Medina? Hon dog typ. Och jag vet inte varför jag fortsätter, ibland känns det bara som om jag måste. Tvångstanke typ.

3 - I min handväska
Har bara datorväska i skolan nu förtiden. Där i ligger en dator, vaselin, hörlurar och massa papper.

4 - Tre sanningar om mig
-Jag försöker sluta med godis men lyckas aldrig.
-Jag har börjat tycka vissa svenska killar är jävligt snygga, vad fan?
-Jag hatar att visa mig svag och därför gråter jag aldrig framför folk.

5 - En sak jag gör varje dag
kollar om jag blivit tjockare
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0