B&J

Shulll. Sitter och ska börja plugga på juridiken snart. Har prov imorgon, och jag är ju alltid en sån som börjar i sista sekund. Aja, har ben&jerrys med mig iaf. Bästa glassen som finns. Favoritsmaken är cherry gracia men den har dom tagit bort typ överallt (fett besviken) så jag kör på half baked. Brukar inte gilla chokladglass annars men den är är speciell. Kakdeg och brownies i.. Antar att alla har smakat den. Bortsett från de snåljåpar som kan lägga 50 kr på cigg men inte på den här glassen som knullar i munnen..
Länge sen jag drog en vanlig uppdatering men jag fortsätter med plugget nu. Puz
njut av skön musik sålänge. Drive by - train
Justnu. Färgade håret igår också hehe
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0