random update

Jag har sagt att jag ska blogga, ändå gör jag det inte.. Har inte tänkt på det alls, haha. Men här är jag, jag lever. Jag är klar med all skit i skolan så nu kan jag ta lov! Nej men jag ska bara chilla i skolan de sista dagarna, träffa folk jag inte kommer träffa på 2,5 månader osv.
Annars är det tråkigt väder. Tänkte åka till grönan idag men det gjorde jag inte för att det regnar. Jag orkar inte då, åker hellre när det är soligt. Men senare ska jag iaf vara med Emina, hon är bästa just nu! Vi kanske ska till Nyköping, men vi får se hur det blir med det. Ha det fint!
det här var i förregår kanske
och det här var i.. onsdags. inge smink och nej jag är inte naken, har hotpants som syns på höger sida om man kollar noga.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0