Ma pusti tu pricu, balkan u cudu je.. Znamo uz koju se muziku luduje

Sitter med min påse lösviktsgodis på 1 kg. Det är typ 0,9 kg kvar och nu finns det bara äckliga kvar.. Vill ha pizza.. Meeen snart är det fan lov! Sista skoldagen imorgon och den är chill, sen på lördag åker jag till Bosnien i en vecka. Ska bli såå skönt.
12 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Jag vill inte bli stor. Men jag måste ju, fan vad tråkigt. Jag vill ha något roligt jobb, typ jobba på ballar av stål, vara en av dom som gör alla dumma grejer. För det där är äkta jag. Mitt drömjobb som aldrig kommer bli av. :(
13 - Min favoritdryck
Alkohol eller inte? Är det alkohol är det nog puschkin (alltid när man är i bozna) eller vodka-redbull men är det annat så är det cola zero. Sen kan man ju inte påstå att alkohol smakar gott. Typ dom som säger att öl eller wiskey är gott, vad tänker ni med?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0